Kundeservice: 7015 1030


De mest stillede spørgsmål her

Bestilling

Kan der bestilles både menukort og mad på hjemmesiden?
Ja, under fanebladet "kataloger" kan du se vores menukort direkte på skærmen eller du kan udfylde en formular med dit navn og adresse samt telefonnummer. Så sender vi GRATIS menukortet med posten.

• Hvornår skal der senest bestilles?
Det er muligt at bestille mad hos os indtil få dage før din fest. Bestilles der mindre end 8 dage før, så tillægges der dog et hastegebyr på 10 kr. pr. kuvert.

Vi anbefaler dog, at du bestiller/reserverer maden, så snart du kender datoen for din fest, så du er sikker på, at vi kan levere - du kan altid uden beregning ændre på menu og antallet af kuverter helt frem til 8 dage før.

Hvor mange skal der bestilles til, når der er børn i selskabet?
Når børnene er under 6 år kan de godt være 2 om at dele en kuvert, men vær opmærksom på at få bestilt en ekstra kuvert af de retter, der er portionsanrettet, f.eks. forretter og desserter. Derved sikrer I at der er til begge børn.

Hvad er det mindste antal kuverter, der kan bestilles?
Det afhænger af den menu man bestiller - som udgangspunkt er det mindste antal kuverter er 10 kuverter pr. bestilling.

Vedrørende allergier - er der udvalgte ingredienser i maden, der provokerer allergier?
Vores erfaring med allergikere fortæller os, at personen som har allergi selv bedst ved, hvad han/hun kan tåle, og ikke tåle. Derfor anbefaler vi, at vedkommende selv kontakter Smageriet direkte via mail for at få en afklaring, hvis man er i tvivl. Vi kan oplyse om specifikke produkter indeholder gluten, mælk, nødder og skaldyr, som er de mest almindelige ingredienser der forårsager allergi.

Hvordan bestiller jeg islagkage og dessertkager til et antal, der ikke er deleligt med 10 personer?
Vi sælger kun hele islagkager og dessertkager til 10 personer, så er jeres selskab på et antal, ikke deleligt med 10, skal der enten rundes op til f.eks. 20 kuverter eller ned til 10 kuverter. Om dessertkagen kan deles med 10 personer afhænger af den type, som er bestilt.

Gode råd og overvejelser til dig, der skal bestille mad!
1. Husk at have den nøjagtige leveringsadresse med vejnavn, husnummer og postnummer samt by klar ved bestilling, da chaufføren skal bruge dette for at finde vej på leveringsdagen.
2. Husk at have et mobiltelefon nummer, så vi kan ringe dig op på selve dagen samt sende sms service.
3. Skal I andet på festdagen f.eks. i kirke inden festen, husk da at finde hjælpere, som kan tage imod maden, hvis du selv ikke kan være på feststedet.
4. Husk i dit menuvalg at tage højde for de køkkenfaciliteter, som du råder over på feststedet.

Åbningstider for kundeservice:
Mandag - Lørdag: kl. 9.00 - 18.00
Søndag:              kl. 9.00 - 13.00


Ændringer til en ordre

Kan der ændres i menuerne?
Som udgangspunkt er alle menuer sammensat til en specialpris, og kan derfor kun købes med den fastsatte sammensætning. Ønskes der en ændringer i menuen, kan vi sammensætte den ud fra ønskerne, og beregne en ny pris.

Betaling

Hvorledes betales der?
Svar: Der kan betales online med Dankort, homebank med de betalingsoplysninger, som du modtager i ordrebekræftigelsen. Der kan også betales via betalingskort i banken. Hvis du har betalt for sent skal du afleverer en udskrift fra din homebank til chaufføren som kvittering for maden.
 
Hvad koster maden?
Alle priser på mad er pr. kuvert og alle priser er oplyst inklusiv moms. Udover madpriser skal du tillægge transport, samt et mindre miljøtillæg som bl.a. dækker omkostninger ifbm. renovation, vandafledning, olie og emballage afgifter.

Du er velkommen til at ringe til os på 7015 1030 eller sende en mail forneden.
Åbningstider
kl. 9.00 - 18.00
kl. 9.00 - 13.00

Kontakt kundeservice pr. mail:

* Bedes udfyldt